Bruk av Gjesteboka, Fjelltur, Gjesteboka

Trimpost konkurranse med Gjesteboka

Dørstokkmila

Så høy er dørstokken egentlig…. Ikke all verda ser du 🙂


For brukerne:

Synes du at fjellskoene er litt ekstra tunge å få på seg av og til? Kunne du tenke deg å gå mer ut på tur? Få litt mer trim?
Ja, det er mange av oss som har det slik. Om du har noen å gå sammen med er det ofte enklere å bli motivert. Man pusher hverandre litt.

Det samme gjelder med trimkonkurranser. Om man tør å ta steget å melde seg på, så kan man faktisk bli litt gira. Og i den sammenhengen her, må man vel kunne kalle det å bli positivt gira 😊
Med å melde seg på lokale trimkonkurranser som organisasjoner arrangerer med Gjesteboka som verktøy, så støtter du faktisk ditt lokale lag. Lagene er som regel drevet av frivillige som bruker mange ressurser på å legge tilrette for at vi andre skal få det kjekt på tur. De rydder stier, merker, setter opp skilt som viser vegen, og arrangerer trimkonkurranser for at vi skal bli mer motivert til å gjøre det vi også aller helst ønsker å gjøre. Komme oss ut på tur 😊

For organisasjonene:
Det er veldig kjekt å ha en grunn til å gå på fjellet. Er litt lettere da. Enten det er å legge ut bøker, hente de inn igjen, sette opp ny postkasse, merke stier, eller anna. Men hadde det ikke vært fint å måtte gjøre det akkurat den dagen det passer dårligst? Et skikkelig drittvær den dagen er det også….

Med Gjesteboka som verktøy for deres trimkonkurranser, får dere mer tid til akkurat rydding av stier og merking. Dere må ikke passe bøkene på akkurat denne dagen. Bøker og postkasser bruker man ofte å legge ut uansett – kanskje smittefaren går over – men ikke  akkurat når det passer som dårligst. Det er ikke tidspress.

Med Gjesteboka har dere et supert verktøy for å skape motivasjon og engasjement for akkurat din trimkonkurranse. Om ønskelig kan den bidra til klubbkassa, eller det kan være gratis å delta. Dere får en langt bedre statistisk informasjon om besøkene på deres område. Se mer om Gjesteboka her, eller kontakt Gjesteboka på mail for ennå mer informasjon.

Eksempel på resultattavle med Gjesteboka

Eksempel på resultattavle med Gjesteboka

Previous Post Next Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.